Forum Gildii Palantir

...Niech sie włócznie najeżą, a tarcze uniosą, Dzień miecza sie rodzi wraz z nadejściem słońca! W bój ruszajcie, Uderzcie z pasją przeciw złu!...

Ogłoszenie

Proszę składać podania W dziale rekrutacja zostaną one rozpatrzone i dostaniecie odpowiedz tak szybko jak tylko się da :) Przyjmujemy LvL 35+ Obowiązkowo Skype

#1 2010-06-29 11:25:12

 Guushsu

Władca Gildii Palantir

Zarejestrowany: 2010-06-28
Posty: 62
Profesja: Wojownik
Gildia: Palantir
Gra: Shaiya

2. Rasy i klasy

W grze
mamy 2 strony
konfliktu: Alliance of Light (AoL) i Union of Fury (UoF). Każda ze stron konfliktu ma 2 rasy
. Dla AoL są to ludzie i elfy, dla Uof vail (powiedzmy, że mroczne elfy) i nordiens.

Klasy postaci:
- ludzie: Fighter, Defender, Priest
- elfy: Mag, Ranger, Archer
- vail: Pagan, Assasin, Oracle
- nordien: Warrior, Guardian, Hunter

Krótki opis klas:
- fighter/warrior: czyli typowy wojownik. Bardzo dobry atak, niezla obrona. Zdecydowanie najłatwiejsza klasa do gry dla nowych graczy. Nadaje się zarówno do gry solo jak i w party (z innymi graczami).
Fighter może używać dwuręcznych mieczy, podwójnych mieczy, miecza i tarczy, cięzkiej broni jednoręcznej i tarczy i wlóczni. Warrior używa dwuręcznych toporów, podwójnych toporów, topora i tarczy. cięzkiej broni jednoręcznej i tarczy i wlóczni
- mag/pagan: czyli czarodziej. bardzo dobry atak, slabiutka obrona. Ciężko gra się solo, zalecana gra w party.
Bronie używane przez te kalsy to sztylety i kostury.
- defender/guardian: niesamowita obrona, mizerny atak. Klasy zależne od party, gra solo jest wręcz nie możliwa (no chyba, że jako battel def/guard, którego dla niedoświadczonych graczy nie polecam). Zadaniem tych postaci jest ściąganie
na siebie potworów podczas gdy inni je zabijają.
Defender używa: miecza i tarczy, cięzkiej broni jednoręcznej (maczugi, mloty bojowe) i tarczy, dwuręcznych ciężkich broni oraz dwuręcznych mieczy. Guardian: tasak i tarcza, ciężka broń jednoręczna i tarcza, ciężka broń dwuręczna, dwuręczny tasak.
- priest/oracle: uzdrowiciele. Średni atak, średnia obrona, kalsy również przeznaczone do gry w party (lub solo jako battle priest/oracle, ale tak samo
jak w przypadku battle defa/guarda raczej nie dla nowicjuszy).
Używają tej samej broni co magowie.
- archer/hunter: klasy postaci walczącących na dystans. Dobry atak, średnia obrona. Przeznaczone do gry solo. Gdy walczą z wrogiem w zwarciu sila ich ataku spada o polowę. Na początku ciężkie do levelowania.
Archer: luk lub kusza. Hunter: luk lub oszczep.
- ranger/assain: skrytobójca. Dobry atak, średnia obrona. Do gry solo. Ranger i assasin używają: reverse swords (odwrucone miecze), Knuckles (kastety z metalowymi pazurami) oraz sztyletów.

!!!!!!!!! hunter może również używać podwójnych toporów a archer jednoręcznych mieczy ale nie mają żadnych pożytecznych skilli do tych broni !!!!!!!!!!!

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.bakusfera.pun.pl www.lopinscy.pun.pl www.klasacpolitechnika.pun.pl www.krolfutbolu.pun.pl www.rammstein.pun.pl